2009年10月11日日曜日

ラスベガス

We will be talking about Las Vegas.

David: You've been to Las Vegas, haven't you?

Naoyuki: Yes. I've been a few times - I love the bright lights and opulent atmosphere.

David: What games did you play?

Naoyuki: Roulette, Blackjack, Slot Machines, and Keno. I liked the look of Baccarat, but didn't play because at that time I couldn't speak English well.

David: Yes, you need to guess numbers and things like that, right? I don't know much about it except that James Bond loves to play...

Naoyuki: Probably. But the rules are hard to understand and I was scared because I couldn't speak English, so in the end I couldn't play.

David: Now your English is better, so next time you're in Vegas see if you can win millions.

We are participating in the blog ranking of English conversation. We would appreciate if you could click the button below. Thank you in advance for your support.




-----------------------------------------------------------------------------
今日はラスベガスについて話します。

デーヴィッド: 君、ラスベガス行ったことあるよね?

ナオユキ: うん、何回か。きらきらして華やかな雰囲気が大好きなんだよねー。

デーヴィッド: 何のゲームをやったの?

ナオユキ: ルーレット、ブラックジャック、スロットマシーン、キーノかな。バカラもやりたかったんだけど、その時は英語がうまく話せなかったからやらなかったんだ。
デーヴィッド: うん、確か数を当てたりするんだよね?僕はよく知らないけど、ジェームス・ボンドが愛していたみたいだね。
ナオユキ: 多分。 でもルールを理解するのが大変だし、英語を話せなかったから怖くてね。結局できなかった。
デーヴィッド: 今は君の英語は良くなったから、次にベガスに行くときは、何百万勝てるかな。

私たちは英会話のブログランキングに参加しています。下のボタンをクリックしていただければ幸いです。ご協力ありがとうございます。





Presented by For B English.

.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・
英会話フォービー 市が尾校
日常会話、ビジネス英語、TOEIC、目的別(旅行、映画等)
〒225-0024神奈川県横浜市青葉区市ヶ尾町1062-5
グランドハイツ森206
Tel: 045-350-4918
Url: http://www.forbusinesspeople.com/
.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・

2 件のコメント:

ニュース記事 さんのコメント...

陽子@英会話勉強中
http://www.studiozamora.com/
こんにちは、
英文をダラーッと書いてるのが
すごいなと思いました。
こんな英文書けたら苦労もないだろうな。
ラスベガスは私も好きです。
行ってみたいな
また来ますね

For B English さんのコメント...

陽子@英会話勉強中さん

こんにちは、コメントありがとうございます。Naoyukiです。
実は英文書くのに結構時間かかっちゃってます。先生に直してもらいながら。。。
是非またお立ち寄りください!