2010年1月17日日曜日

初雪

We will be talking about the first snow.

Naoyuki: We got our first snow this week in Yokohama.

Caroline: Oh, yeah, but it didn't last. I heard that it hardly snows in Kanto region. I was in Gifu two weeks ago and it snowed heavily. It was so beautiful.

Naoyuki: Oh, really. I have never been to Gifu. Did you play with snow?

Caroline: Yes, we did. It was a lot of fun. We all looked like kids, throwing snowballs at each other. It was also one of our friend's birthday so we gave him a snow bath. Poor guy !!

Naoyuki: That sounds like bullying...

We are participating in the blog ranking of English conversation. We would appreciate if you could click the button below. Thank you in advance for your support.




-----------------------------------------------------------------------------
今日は初雪について話します。

ナオユキ: 今週横浜で初雪が降ったね。

カロライン: ええ、そうね。でも続かなかったわね。私関東では雪はほとんど降らないって聞いたけど。2週間前に岐阜にいたんだけど、雪がすごく降ってたわ。とてもきれいだった。

ナオユキ: へー本当。僕は岐阜に行ったことがないよ。雪で遊んだ?

カロライン: ええ、遊んだわよ。とっても面白かった。私達みんな子供みたいだったわ。雪玉をお互いに投げ合ってね。友達の1人が誕生日だったんだけど、だから私達は彼に雪風呂をあげたのよ。可哀想な男!!

ナオユキ: いじめみたいだよ。。。

私たちは英会話のブログランキングに参加しています。下のボタンをクリックしていただければ幸いです。ご協力ありがとうございます。



Presented by For B English.

.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・
英会話フォービー 市が尾校
日常会話、ビジネス英語、TOEIC、目的別(旅行、映画等)
〒225-0024神奈川県横浜市青葉区市ヶ尾町1062-5
グランドハイツ森206
Tel: 045-350-4918
Url: http://www.forbusinesspeople.com/
.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・

0 件のコメント: