2012年8月29日水曜日

クッキングイベント報告

We will report on "Cooking in English" held on July 28th.

In previous cooking lessons we took on Kenyan, Jamaican and Italian (twice) foods. This time was American "Surf and Turf". (Surf= seafood and Turf= steak)

The menu was as follows:

・Steak
・Cajun Shrimp with potatoes
・Shredded House Salad
Both the potato dish and the salad included Robbie's homemade red wine vinaigrette.


Robbie does a lot of cooking at home and really enjoys challenging new recipes especially from world-class chefs that he finds on the Internet. This dish was easy and quick to prepare and was a nice mix of seafood and steak. 

"This time the attendees helped me a lot to prepare the food. We had to peel a lot of potatoes and shrimp! The dishes we made didn't take a long time to cook, especially the shrimp and steak. We decided to drink red California wine to complement the meal." Robbie


Cheers! We enjoyed California wine with our meal!


We are participating in the blog ranking of English conversation. We would appreciate if you could click the button below. Thank you in advance for your support.

人気ブログランキングへ←Thank you for your support!!

-----------------------------------------------------------------------------
7月28日に行われた、「Cooking in English」 のご報告をします。

これまでのCookingレッスンでは、ケニヤ料理、ジャマイカ料理、イタリア料理(2回)を作りました。今回は、アメリカのサーフアンドターフです。(サーフはシーフードで、ターフはステーキです)

メニューは、以下のようになっております。

・ステーキ
・ケージャンシュリンプとポテト
・みじん切りのサラダ
ポテト料理とサラダには、ロビー特製赤ワインのビネグレットソースを使いました。

ロビーは家でたくさん料理をしていて、新しいメニュー、特にインターネットで見つけた世界的な料理人によるメニューにチャレンジするのを楽しんでいます。今回の料理は簡単で、準備も早くでき、シーフードとステーキがよく組み合わさっていました。

「今回参加者は食事の準備をするのに、私をとてもよく手伝ってくれました。ジャガイモとエビの皮むきはたくさんありました!私たちが作った料理は、作るのにそんなに時間がかかりませんでしたね。特に、エビとステーキは。料理と合わせるためにカリフォルニアの赤ワインを飲むことにしました。」 ロビー

みんなで乾杯!料理と一緒にカリフォルニアのワインも楽しみました!


私たちは英会話のブログランキングに参加しています。下のボタンをクリックしていただければ幸いです。ご支援ありがとうございます。

人気ブログランキングへ←応援ありがとうございます!!

Presented by For B English.

.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・
英会話フォービー
日常会話、ビジネス英語、TOEIC、目的別(旅行、映画等)
〒225-0024神奈川県横浜市青葉区市ヶ尾町1062-5
グランドハイツ森206
Tel: 045-350-4918
Url: http://www.forbusinesspeople.com/
.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・

0 件のコメント: