2012年9月2日日曜日

イベント報告:パブナイト

We will report on "Pub Night" held on August 18th.

Last month we held our "Summer Pub Night" and went to a Korean restaurant to enjoy a night of good food, conversation and of course a lot of cold beer! It was a hot night so the cold beer went down easily.


We played a "True or False?" game in English and by the end of the night everyone was laughing and enjoying themselves.



The owner was kind enough to take pictures of us throughout the evening and keep our glasses full.

Hope to see you at our next event!


We are participating in the blog ranking of English conversation. We would appreciate if you could click the button below. Thank you in advance for your support.

人気ブログランキングへ←Thank you for your support!!

-----------------------------------------------------------------------------
8月18日に行われた、「パブナイト」 のご報告をします。

先月、夏のパブナイトを開催しました。韓国料理店に行き、おいしい料理、会話、そしてもちろん、たくさんのビールを楽しみました!暑い夜だったので、ビールがのどをよく通りました。


「本当か嘘か?」ゲームを英語で行い、終わるまでには、みんな笑い、楽しんでいました。
 

 
お店のオーナーは親切にも、イベントを通じて写真を撮ってくれたり、グラスを常に満タンにしてくれました。

次のイベントであなたと会えることを願っています!

私たちは英会話のブログランキングに参加しています。下のボタンをクリックしていただければ幸いです。ご協力ありがとうございます。

人気ブログランキングへ←応援ありがとうございます!!

Presented by For B English.

.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・
英会話フォービー
日常会話、ビジネス英語、TOEIC、目的別(旅行、映画等)
〒225-0024神奈川県横浜市青葉区市ヶ尾町1062-5
グランドハイツ森206
Tel: 045-350-4918
Url: http://www.forbusinesspeople.com/
.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・

0 件のコメント: