2010年6月20日日曜日

ジャマイカ料理

We will be talking about the Jamaican recipes with one of our students, Yumi.



Caroline: Did you enjoy the Jamaican recipes that we tried last month?
http://www.forbusinesspeople.com/Cooking_English2.html

Naoyuki: Yes, of course. I enjoyed both of the recipes, "rice and peas" and "jerk chicken". I want to eat them again.

Yumi: I think so, too. I liked "jerk chicken" better because it was made using several spices.

Caroline: Me too, I like spicy food and therefore "jerk chicken" is more appropriate for me.

Yumi: I want to make "jerk chicken" again. I enjoyed the cooking lesson and the food very much!

We are participating in the blog ranking of English conversation. We would appreciate if you could click the button below. Thank you in advance for your support.





-----------------------------------------------------------------------------
今日は生徒のユミさんと共に、ジャマイカ料理について話します。


カロライン: 先月作ってみたジャマイカ料理は楽しめた?http://www.forbusinesspeople.com/Cooking_English2.html

ナオユキ: うん、もちろん。「ライスアンドピース」と「ジャークチキン」の両方とも楽しめたよ。また食べたいなー。

ユミ: 私もそう思う。私は「ジャークチキン」のほうが、スパイスもいくつか使われていて好きだったわ。

カロライン: 私もー。私は、辛い食べ物が好きだから、「ジャークチキン」のほうが私に合っているわね。

ユミ: 私また「ジャークチキン」作りたい。クッキングレッスンも食べ物もとても楽しめたわ!

私たちは英会話のブログランキングに参加しています。下のボタンをクリックしていただければ幸いです。ご協力ありがとうございます。



Presented by For B English.

.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・
英会話フォービー 市が尾校
日常会話、ビジネス英語、TOEIC、目的別(旅行、映画等)
〒225-0024神奈川県横浜市青葉区市ヶ尾町1062-5
グランドハイツ森206
Tel: 045-350-4918
Url: http://www.forbusinesspeople.com/
.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・.・

0 件のコメント: